٥杶+e{}6wbWnrqzuMqzkqz|_4ǧnrf امداد بیمه (سامانه هوشمند بیمه سیماشرق) - درباره ما
پرینت

درباره ما

نوشته شده توسط مدیر. Posted in مطالب

موسسه سیماالکترونیک به عنوان یک موسسه خدماتی در زمینه الکترونیک در اردیبهشت ماه1381 با عزم و اراده راسخ مدیریت و با سرمایه اولیه 1000000 ریال آغاز به فعالیت نمود و از شروع فعالیت با توجه به نیاز مبرم مشتریان و همکاران خود به استفاده از خدمات نوین مالی و اعتباری و تجارت الکترونیک تغییر و تحول در زمینه فروش سنتی به فروش مدرن را سرلوحه کاری قرار داد .

در خرداد 1382 پا به عرصه رایانه نهاده و بعد از آن نیز در سال1383 با همکاری شرکت دیبا به اینترنت نیز قدم نهاده و بعد طی طریق فوق به شرکت سیماشرق ( سیستم یکپارچه مدیریت ایرانی) تغییر نام داده و سپس در سال1389 با توجه به اینکه گامهای بنیادی خود را در جهت تبدیل شدن به یک شرکت سهامی خاص موفق برداشته به سیماشرق بین الملل و سرانجام به گروه محققین سیماشرق تغییر نام داده ودر حال حاضر با کادری مسئول . متعهد و پاسخگو با ارائه خدمات بانکداری الکترونیک. پیامک هوشمند و بیمه آنلاین بال پشتیبانی24 ساعته آنلاین فعالیت مینماید.

همچنین سیماشرق همگام با پیشرفتهای جهانی و در سطح استاندارهای بین المللی جدید تریت سرویسهای تجارت الکترونیکی نظیر : موبایل بانک. پرداخت بانک. پیامک بانک و صدور کارتهای اعتباری در سطح خرد وکلان و دریافت و پرداخت اینترنتی و صدور شماره فاکتورهای منظم خرید از طریق پیامک و اینترنت را جهت ورود به فصل جدیدی ازبازارهای تجاری را با شرائطی آسان و بدون هزینه در اختیار عموم قرارداده و در این راستا با همگامی تعدادی از موسسات مالی و اعتباری گامهای موفقی را برداشته  که موجب امنیت و اعتماد فراوانی بین دو طرف ارائه کننده کالا و خدمات و استفاده کنندگان میشود.

TOP