مقاله ها

پرینت

شناسه هوشمند بیمه

نوشته شده توسط مدیر. Posted in مطالب

شناسه  هوشمند بیمه

 

6218 5624 6587 9865

((نگهداری سوابق مالی+بیمه+تخفیف در یک کارت هوشمند))

شناسه هوشمند بیمه به همت سیماشرق برای اولین بار در ایران به مرحله اجرا  گذاشته میشودبر اساس این طرح هر فرد دارای یک شماره 16 رقمی درج شده روی کارت میباشد که به عنوان شناسه بیمه ای وی شناخته شده همچنین امکان عملیات بانکی با این شماره نیز وجود دارد

اعتبار کارت هوشمند 2 سال و قابل تمدید میباشد

هزینه نگهداری کارت برای شرکت در مدت 2 سال بالغ بر 2.000.000 ریال در شرائط اقتصادی فعلی بر آورد که بیمه گذار از پرداخت آن معاف میباشد.

استفاده از شناسه بیمه ای منوط به رعایت قوانین خاص میباشد

مزایا:

کلیه سوابق بیمه ای بیمه گذار از ابتدای سال 1390 در کارت هوشمند شناسه بیمه ای ثبت و نگهداری میگردد.

حداقل5% تخفیف مازاد علیرغم کلیه تخفیفات به بیمه گذار تعلق میگیرد.

بیمه گذار علاوه بر استفاده از خدمات بیمه ای میتواند از سایر خدمات روزمره استفاده و و بین5الی45% تخفیف دریافت نماید.

کلیه سوابق مالی فرد روی کارت ذخیره میگردد

امکان استفاده از سیستم تقسیط با نرخ بانکی میسر میباشد

استفاده از بسته های حمایتی در اقتصاد بیمه گذار نقش چشمگیری ایفا مینماید

بیمه گذار امکان افزایش موجودی خود از طریق اینترنت بانک. تلفن بانک. همراه بانک. خودپردازهای ATMمتصل به شتاب یا مراجعه به داخل بانک را داشته

بیمه گذار بسته به فعالیت خود میتواند از خدمات و تسهیلات متنوع مالی بانک استفاده نماید

افرادی که دارای شناسه هوشمند بیمه میباشند نیاز به حمل بیمه نامه نداشته و کلیه عملیات استفاده یا خرید یا تمدید بیمه با داشتن شماره شناسه یا همراه داشتن کارت مربوطه امکان پذیر میباشد

در صورت ازکارافتادگی . فوت یا نقص عضو کلیه بدههیای افراد تا سقف معین توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد

هر فرد تنها یکبار میتواند شناسه بیمه هوشمند دریافت نماید و در صورت تخلف یا انصراف در خواست مجدد شناسه نیاز به موافقت شرکت . بانک و پرداخت هزینه مصوب آن زمان میباشد

قوانین:

گروه محققین سیماشرق حاصل 5 سال تجربه وتلاش خود را با پشتوانه مجموعه مالی سامان بر آن داشته تا خدماتی در خور مشتریان واعضای خود ارائه نماید

با توجه به توافقات .برنامه ریزی ها و پیش بینی های مالی گروه هزینه نگهداری و ارائه سرویس به شرح زیر میباشد:

1- نگهداری هر کارت برای مشترکین بالغ بر 2.000.000 ریال در طی مدت 2 سال

2- راه اندازی مراکز پذیرنده برای هر مرکز به صرف اینکه فقط پذیرش کارت داشته باشند بالغ بر 8.000.000 ریال

3- راه اندازی مراکز پذیرنده در صورتیکه امکان پذیرش و پردازش روی کارت داشته باشند بالغ بر 19.000.000 ریال

4- راه اندازی مراکز پذیرن ده ای که امکان پذیرش . پردازش و همچنین ثبت اطلاعات را داشته باشند بالغ بر 60.000.000 ریال

کلیه موارد فوق توسط سیماشرق و بانک یا مرکز  صدور پرداخت شده و دارندگان کارت از پرداخت وجه معاف میباشند

اما با توجه به بار مالی سنگین فوق و تعهداتی که سیماشرق متقبل گردیده استفاده کنندگان و مرکز ملزم به رعایت قوانین و مقرراتی میباشند.


 

 

قوانین فروشندگان ومراکز ارائه خدمات:

1- درگاههای ورودی و پذیرش کارت هوشمند بصورت 24 ساعته بایستی فعال و آماده خدمات باشد و هیچ فروشنده ای بدون هماهنگی با شرکت حق غیر فعال سازی یا جمع آوری پذیرنده را نداشته

(( درگاههای ورودی شامل کارت خوان یا سامانه اینترنتی و یا هر نوع دستگاهی میباشد که در اختیار فروشنده قرار گرفته ))

2- در صورت ایراد هر گونه مشکل در درگاههای فوق که بناب دلایلی از دسترس خارج باشد مراکز میبایست بصورت سنتی و با درج گواهی تخفیفات را عمال وخدمات را ارائه نموده ورونوشتی جهت درج در سوابق کارت به شرکت ارئه نمایند.

3- هر گونه سوء استفاده یا تخلفی را چلوگیری و به شرکت اعلام تا نسبت به آن اقدام نمایند.

4- تخفیف روی کارت بصورت اتوماتیک اعمال میگردد و فروشنده تا مادامی که با شرکت قرارداد دارد ملزم به رعایت آن میباشد و هیچ گونه حقی نسبت به عدم ارائه آن تخفیف نداشته و در صورتیکه خود نیز تخفیفی اعمال نماید با آن تخفیف جمع میگردد.

5- حق تبلیغ منفی از فروشنده ساقط گشته و نمیتواند شرائطی ایجاد که مشترکین به خرید بدون کارت مبادرت نموده یا از دستگاههای کارت خوان دیگر استفاده نمایند.

6- فروشنده ملزم به رعایت احترام وارائه بهترین خدمات با دارندگان کارت بوده و هیچ کوتاهی نسبت به سایر مشتریان نخواهد داشت.

7- فروشنده حق انتقال یا واگذاری امکانات را به دیگران نداشته و شخصا مسئول و جوابگوخواهد بود

8- فروشنده ملزم به رعایت اصول اخلاقی و شئون اسلامی بوده

9- فروشند ملزم به رعایت قوانین ومقررات شرکت بر اساس قرارداد و الحاقیه های صادره میباشد

10- مدت یکماه متوالی بدون تراکنش نباشد یا اینکه مجموع تراکنشات مالی فرد در یک سال توجیه پذیر نبوده.

در صورت هر گونه  تخلف موارد فوق علاوه بر جبران خسارت میبایست هزینه نگهداری سیستم را پرداخت وکلیه امکانات جمع آوری و به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد


قواین ومقررات دارندگان کارت:

1- کارت هوشمند با نام فرد صادر و مسئولیت قانونی آن با وی میباشد و واگذاری کارت به سایرین خلاف میباشد.

2- در صورت اتمام اعتبار. مفقودی یا خرابی با پرداخت هزینه صدور کارت جدید صادر خواد شد.

3- هر گونه تبلیغ منفی برای کارت ومجموعه تخلف میباشد

4- مورد استفاده کارت مشخص واستفاده غیر از آن مجاز نمیباشد

5- هر گونه سوء استفاده یا کپی برداری از کارت تخلف میباشد

6- در صورت بروز مشکل یا اختلاف  حساب مالی یا مشاهده تخلف مرکز یا دارندگان دیگر کارت فرد میبایست مراتب را به شماره پشتیبانی شرکت. بانک یا مرکز پیام سنتر به شماره30007073 اعلام نماید

7- استفاده از کارت در کلیه پاینه های فروش ودرگاههای اینترنتی آزاد بوده اما درصد تخفیف فقط برای مراکزی میباشد که در پورتال شرکت به آدرس www.simaservice.ir درج شده

8-- مدت 6 ماه کارت بدون تراکنش و عملیات نباشد

9- در سیستم بانکی بستانکار و جزو مشتریان بد حساب بانک تلقی گردد

10-هر فرد تنها یک شماره شناسه دریافت مینماید وچنانچه شماره دیگری دریافت نمود میبایستی اطلاع تا اصلاح گردد.

11-هر فرد میتواند از داشتن کارت انصراف دهد و میبایست کارت را تحویل دهد ولی دریافت مجدد کارت برابر تخلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

در صورت هر گونه  تخلف موارد فوق علاوه بر جبران خسارت میبایست هزینه نگهداری سیستم را پرداخت نماید و کارت از وی مسترد و واگذاری مجدد کارت منوط به موافقت شرکت و بانک وپرداخت هزینه مصوب میباشد